Geplaatst: 19 januari 200520 jaren comment_83593 ik zat in san fierro dicht bij het huis van een vriendin die je op de golfbaan kunt vinden daar kwam ik ballas tegen en toen ik ze neerschoot kon ik de territory overnemen wie had dit nog meer? die plek was dicht bij dat huis van haar in paradiso + een unieke auto de bandito die staat ook in san fierro als dit al bekend was sorry Bewerkt: 19 januari 200520 jaren door mastermind
Geplaatst: 19 januari 200520 jaren comment_83912 iedereen heeft dat, niks bijzonders, alleen dat het niet hoort in het dorpje noord-west van het 3e eiland, las venturas is ook gang territory alleen dan van orange groove
Geplaatst: 20 januari 200520 jaren Auteur comment_84034 onder de seasparrow zit een gun net ontdekt als het al bekent was niet klagen <_<
Geplaatst: 20 januari 200520 jaren comment_84222 was al bekent maaar maakt niet uit een die bandito die ga ik nu meetten een bezoekje brengen tnxh
ik zat in san fierro dicht bij het huis van een vriendin die je op de golfbaan kunt vinden
daar kwam ik ballas tegen en toen ik ze neerschoot
kon ik de territory overnemen
wie had dit nog meer?
die plek was dicht bij dat huis van haar in paradiso
+ een unieke auto de bandito
die staat ook in san fierro
als dit al bekend was sorry
Bewerkt: door mastermind