Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871740 Hej ik heb een vraagje : Men acount is gisteren gehackt en heb dus geen acount meer en zou vragen aan mensen die runescape spelen ofdat ze een runescape acount hebben voor mij . Stuur via pb de acounts en passwords
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871746 Is echt alles weg? Want je kunt er achter komen wie je gehackt heeft.
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren Auteur comment_871762 Ja en ja heb ik gedaan en tegen de crew gezegd
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren Auteur comment_871782 Tegen welke? Sommige doen het beter ohhh snappie kweet het niet keb het gwn gemeld Bewerkt: 21 januari 200817 jaren door .Syfes
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871789 Tegen welke? Sommige doen het beter ohhh snappie kweet het niet keb het gwn gemeld Account deeling is tegen de regels van Runescape. En als ik het goed heb ook tegen de regels van het GTAForum. Dus denk ik dat dit weinig nut heeft. Bewerkt: 21 januari 200817 jaren door Rullez
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873760 gewoon overnieuw beginnen met een nieuw account anders heb je kans dat je gebant wordt voor account-sharing en dan ben je nog verder van huis.En wat als een persoon jouw een account geeft en jij dan bijv die persoon heel sterk maakt en hij dan opeens zijn account terugwil en zijn wachtwoord verandert ? dan heb je helemaal voor niks gewerkt.
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878060 Hej ik heb een vraagje :Men acount is gisteren gehackt en heb dus geen acount meer en zou vragen aan mensen die runescape spelen ofdat ze een runescape acount hebben voor mij . Stuur via pb de acounts en passwords Runescape is wel grapig he. Want er is weer een nieuwe update de menu is vet mooi en er is een nieuwe member skill bij ik ben member zit in combat68:D heb granite body granite shield granite legs rune legs rune full helm 1.2mile heb full mystic black dragon long en dragon dagger superpoiten ik ben vet goed ik geef voor mensen die niet veel geld hebben een tip! ga je wood cutting tot 60 trainen want dan kanje yews hakken. en daar me verdien je vele geld als je dan achter de grote bank bij varrock gaat grandexchance ofzo,dan kan je het daar vet snel verkopen zo verdien je veel geld;) .mvg. , Bender Bewerkt: 28 januari 200817 jaren door Turkse-maffia-Gta
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878337 Met smithing verdien je ook veel en mining en crafting ook eigenlijk als je goud enzo kunt maken.
Hej ik heb een vraagje :
Men acount is gisteren gehackt en heb dus geen acount meer en zou vragen aan mensen die runescape spelen ofdat ze een runescape acount hebben voor mij .
Stuur via pb de acounts en passwords