January 21, 200818 yr Missie: The Green Sabre Cheats: Nee Versie: v2.00 Overige: Bij mij wil het maar niet lukken, helaas. Als verscheidene keren geprobeerd, maar wordt toch steeds neergeschoten. =-=-=-= Mag iedereen trouwens voor iemand een missie doen? GTASAsf1.b Edited January 21, 200818 yr by Xanland
January 21, 200818 yr The Green Sabre - Mission Passed! Beloning: Toegang naar San Fierro. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. :tu Edited January 21, 200818 yr by ..::GhostRider::..
January 21, 200818 yr Author Ok, dank alvast . Heb je ook een antw. op mijn andere vraag? (Mag iedereen trouwens voor iemand een missie doen?)
January 21, 200818 yr Ja iedereen heeft recht om een missie of missies te doen voor andere mensen, zelfs iemand die net lid is mag dat doen. Edited January 21, 200818 yr by DenkaanHenk
January 21, 200818 yr Ok, dank alvast .Heb je ook een antw. op mijn andere vraag? (Mag iedereen trouwens voor iemand een missie doen?) Zal ik hem beantwoorden , inderdaad dat mag. Met de Savegame erbij en dan hup degene helpt je. Edited January 21, 200818 yr by Dago58x
Missie: The Green Sabre
Cheats: Nee
Versie: v2.00
Overige: Bij mij wil het maar niet lukken, helaas. Als verscheidene keren geprobeerd, maar wordt toch steeds neergeschoten.
=-=-=-=
Mag iedereen trouwens voor iemand een missie doen?
GTASAsf1.b
Edited by Xanland