Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871902 hey, ik wil graag draadloos internet op mijn psp maar ik krijg elke keer de zelfde verbinding die ik ook op mijn laptop heb. ik zeg laat ik het eens proberen dus op mijn psp verbindig testen zegt die dat ie geen verbinding kan maken dus ik weet niet wat ik moet doen. (Op mijn laptop doet die internetverbinding het wel)
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871933 Misschien heb je WLan schakelaar niet aanstaan of je zit te verweg van de router (de psp heeft niet zo'n groot bereik). Anders heb je misschien wel beveiliging erop en heb je de sleutel verkeerd ingetypt.
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872015 Maak een nieuwe verbinding aan, geef het een naam... Volg dus gewoon die stappen... Vervolgens switch je de WLAN schakelaar aan (links van de PSP ) en dan helemaal in het menu naar rechts naar internetbrowser en surfen maar... Volgens mij moet het zo... Bewerkt: 22 januari 200817 jaren door joppie
hey, ik wil graag draadloos internet op mijn psp maar ik krijg elke keer de zelfde verbinding die ik ook op mijn laptop heb.
ik zeg laat ik het eens proberen dus op mijn psp verbindig testen zegt die dat ie geen verbinding kan maken dus ik weet niet wat ik moet doen.
(Op mijn laptop doet die internetverbinding het wel)