Jump to content
Geplaatst:
comment_872149

In GTA: San Andreas kun je de foto's maken met de fototoestel. Waarom niet in GTA IV met de filmcamera? Ik vind dat goede idee. Je kunt de ongeval filmen enzo.

Filmcamera 51 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je de filmcamera in GTA IV goede idee?

• Ja
      38
    • Nee
      4
    • Ik weet het niet
      7

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_872171

Bij enkele missies moet je de filmcamera gebruiken voor bewijsstuk vb bij drugssmokkel enzo. Bij GTA: san andreas moest je enkele foto's maken bij enkele missies. Dat zal cool zijn :tu:

Geplaatst:
comment_872200
Is weer eens wat nieuws. Hou er wel van. Ben alleen benieuwd hoe ze het gaan uitwerken.

lol???? iets nieuws? zit er altijd al in hoor,

en ik geloof dat al bekend was dat mobieltje ook fotofunctie had

Geplaatst:
comment_872224
Is weer eens wat nieuws. Hou er wel van. Ben alleen benieuwd hoe ze het gaan uitwerken.

lol???? iets nieuws? zit er altijd al in hoor,

en ik geloof dat al bekend was dat mobieltje ook fotofunctie had

film - functie niet fotofunctie mense

Geplaatst:
comment_872296

Nooit meer moeilijk doen met Fraps? dat ligt eraan of Niko de camera zelf moet vasthouden. In SA kon je bijvoorbeeld niet altijd foto's van jezelf maken, alleen als er gang members in de buurt waren.

Mij maakt het niet zo heel veel uit of ik nou Fraps gebruik of een ingame cam. Als de bestandsgrootte wat lager is en de kwaliteit wat hoger, lijkt me dat tweede wel aantrekkelijker, maar dat hangt er dus vanaf.

:cya:

Geplaatst:
comment_872324

Het zou wel heel vet zijn als dat zo zou zijn!

Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat het ook wel moet lukken.

Ik weet alleen niet of het, als het er komt, je jezelf kan filmen, maar wel gewoon om je heen.

Het zou ook wel leuk lijken als je dan ook in de auto kan filmen!

Geplaatst:
comment_872402

Ik weet het niet echt. Het zou wel leuk zijn als het erin zit maar ik denk niet dat het erin zou zitten. Leuk om een stunt of ontploffing te filmen maar daar blijft het ook echt bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.