Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872227 Ik heb een Sparrow helicopter gevonden. hij staat vlakbij de Police Maverick. hij is te bereiken met een andere helicopter
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872229 De Sparrow is inderdaad op verschillende plekken te vinden, helaas is er nog geen vindplaats gemaakt op WikiGTA. Het enige nadeel van de Sparrow is dan, dat er een kleine zijmissie start. De Sparrow is verder ook nog te vinden in een grasveldje vlakbij de garage die je gebruikt in de missie 'Cop Land'.
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872274 om te voorkomen dat de missie start, moet je er even tegenaan lopen, zodat de heli wat word opgeschoven, en dan start de missie niet
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872279 Nee, nu verwar je hem met de Seasparrow, die wél een mitrailleur onderaan heeft zitten. Met de knop [CTRL] kun je daarmee schieten. De Seasparrow spawnt overigens nergens, alleen als je 80 Hidden Packages hebt gevonden spawnt hij achter de Diaz' Mansion / Vercetti Estate, afhankelijk of je de villa al hebt overgenomen of niet.
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872281 Nee, nu verwar je hem met de Seasparrow, die wél een mitrailleur onderaan heeft zitten. Met de knop [CTRL] kun je daarmee schieten. De Seasparrow spawnt overigens nergens, alleen als je 80 Hidden Packages hebt gevonden spawnt hij achter de Diaz' Mansion / Vercetti Estate, afhankelijk of je de villa al hebt overgenomen of niet. Oke bedankt, ik vond het ook al wat vreemd dat niks werkte als ik in een sparrow zat Op naar de 80 Hidden Packages dan maar
Ik heb een Sparrow helicopter gevonden.
hij staat vlakbij de Police Maverick.
hij is te bereiken met een andere helicopter