Jump to content
Geplaatst:
comment_872253

Wat vind jij nou echt de vetste eindmissie?

Dit is mijn top 5

1. GTA San Andreas, de meest uitgebreide eindmissie. Eerst Big Smoke uitschakelen en dan Tennypenny. Dat wou ik al zo lang doen..

2. GTA Vice City Stories, hevige actie met de gevechtshelikopter, cool gevecht daarna en Martinez en Mendez dood.

3. GTA Vice City. Eindelijk pak je Sonny bij ze lurven en de missie neemt een verassende wending...

4. GTA III, je vermoord Catalina

5. GTA LCS, de minst onpersoonlijke missie. Redelijk vet gevecht met de heli wel

Welke GTA heeft de vetste eindmissie? 65 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA heeft de vetste eindmissie?

• GTA Vice City Stories
      4
    • GTA Liberty City Stories
      0
    • GTA San Andreas
      40
    • GTA Vice City
      12
    • GTA III
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_873535

Waar moet het anders staan dan? In het feedback? Daar is het te onzinnig voor, hij staat waarschijnlijk hier omdat de meeste mensen de laatste missie van GTA San Andreas het leukste vinden. ;)

Geplaatst:
comment_874934
End of the line natuurlijk kwas en half uur bezig om het te halen lekker uitgebreid de vetste missie van allee GTA`S Vind ik :dans:

helemaal met je eens en het was een moeilijke missie in plaatst van de andere van VCS

Geplaatst:
comment_875298

ik heb net vcs uitgespeelt en ik vond deze eindmissie ook best wel vet

eerst met een hunter die je van de legerbasis hebt gestolen een gebouw helemaal bombarderen

daarna naar binnen gaan en het gebouw per etage helemaal uitkammen en mensen neerschieten

en op het laatst eindelijk je 2 grootste vijanden uitschakelen ^_^

Geplaatst:
comment_876463

Ik vond die van Gta Vice City Stories het leukste!

Maar nog een vraag, ik ben bij Vice City, nog 3 missies te gaan. Ik heb die telefoon missies als laatste gedaan, alleen moet ik die laatste telefoon missie nog, maar die is nergens te bekenen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.