January 22, 200818 yr Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul.
January 22, 200818 yr Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul. bedoel je geen oranje stippen , anders weet ik niet over wat je het hebt
January 22, 200818 yr Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda: Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur Edited January 22, 200818 yr by VWO-er
January 22, 200818 yr Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda:Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur knipperend klopt niet, dat moet toch geel zijn?
Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta?
EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul.