Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873274 Klik hier voor informatie over de nieuwe missies! (Nederlandstalig) Samenvatting: Nieuw in GTA: - Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld. - Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages. - Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand. - Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine. - Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait. - Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV - Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen. - GTA Iv Bevat multiplayer © Kai-ShockWave (nu kan Joriz ook niet zeiken én jatten XD ) EDIT: Afbeelding toegevoegd: Bewerkt: 23 januari 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873295 Ik kan absoluut niet wachten. Dit klinkt heel erg goed! EDIT: ik vind de screens matig tot redelijk Bewerkt: 23 januari 200817 jaren door Deja^vu
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873297 i can wait kids Bewerkt: 23 januari 200817 jaren door Joriz
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873306 in de 2de screen zie je panoramische gebouwen Ja maar de bomen zijn lelijk , anyway bij gta gaat het niet om graphics maar om het leuke single- en multiplayer, die het leuk maken . Maar, ehh engels is niet mijn goeie vak . Dus kan iemand het vertalen en een samenvatting op het forum zette?
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873309 de reclame 'rs hole' van in san andreas komt terug zie foto met raketwerper en niko
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873316 Ligt het nu aan mij, of zijn de graphics wéér verbeterd? Check de rode gloed die op Niko en die andere dude schijnt, de schittering... Dit gaat geweldig worden, het enigste wat we niet kunnen zien is de gameplay.. Waarom zet je ingodsnaam een copyright op de info die iemand anders weggeeft..? Bewerkt: 23 januari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873319 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873321 De map wordt ongeveer even groot as San Andreas, alleen veel gedetailleerder en met goede next-gen effecten als weerspiegeling, schaduw etc. etc.
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren Auteur comment_873322 Ligt het nu aan mij, of zijn de graphics wéér verbeterd? Check de rode gloed die op Niko en die andere dude schijnt, de schittering... Dit gaat geweldig worden, het enigste wat we niet kunnen zien is de gameplay..Waarom zet je ingodsnaam een copyright op de info die iemand anders weggeeft..? Nou omdat ik net de hele preview had neergezet, maar die werd verwijderd omdat ik het "zogenaamd" gejat had. dus nu heb ik de belangrijkste punten op een rij gezet met copyright zodat JORIZ het NIET kan jatten XD
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren Auteur comment_873325 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar Lijkt wel of die bomen geschilderd zijn
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873326 Ik heb iets gezien: in de screen met de helikopter komt er iemand met op zijn rug ''FIB'', dat is natuurlijk van FBI
Geplaatst: 23 januari 200817 jaren comment_873327 Volgens mij staan er op GTA4.com ook weer enkele nieuwe screenshots! Ik had er een paar nog niet eerder gezien in ieder geval!
Klik hier voor informatie over de nieuwe missies! (Nederlandstalig)
Samenvatting:
Nieuw in GTA:
- Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld.
- Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages.
- Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand.
- Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine.
- Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait.
- Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV
- Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen.
- GTA Iv Bevat multiplayer
© Kai-ShockWave (nu kan Joriz ook niet zeiken én jatten XD
)
EDIT: Afbeelding toegevoegd:
Bewerkt: door Kai-ShockWave