Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

paars en groen

ik heb iets heel raars zoals jullie ( mischien ) weten speel ik weer gta san andreas, hiervoor heeft hij altijd goed gelopen.. maar nu gebeurt er iets heel raars... voorbelden:

1. ik zwem onder water en sommige stenen worden heel paars????

2. ik rij met mijn auto in de regen en een gebouw word lich groen of licht paars??

ik snap er werkelijk neits van... :N

niet dat het een grot probleem if ofzo.. maar het irriteert me nogal

voorderest loopt het spel gewoon goed... ( behalve dan ik hem op low quealuiti moet zetten omdat me pc het ander niet aankan )

Featured Replies

heb je screens? Ik had dit soort problemen ook met VC, maar ik heb nu een nieuwe pc, en daarmee loopt hij goed.

ik heb iets heel raars zoals jullie ( mischien ) weten speel ik weer gta san andreas, hiervoor heeft hij altijd goed gelopen.. maar nu gebeurt er iets heel raars... voorbelden:

1. ik zwem onder water en sommige stenen worden heel paars????

2. ik rij met mijn auto in de regen en een gebouw word lich groen of licht paars??

ik snap er werkelijk neits van... :N

niet dat het een grot probleem if ofzo.. maar het irriteert me nogal

voorderest loopt het spel gewoon goed... ( behalve dan ik hem op low quealuiti moet zetten omdat me pc het ander niet aankan )

Probeer je drivers eens te updaten. Ga naar Uitvoeren en typ DXDIAG in. Ga naar het 2de tabblad en kijk van welk merk je de videokaart hebt. Is ie van NVidia dan klik je >>hier<<. Is ie van ATI, dan klik je >>hier<<. :)

Edited by ..::GhostRider::..

Die groene/paarse gloed kan worden veroorzaakt doordat je resolutie op 16 bits staat. Bij de keuze van de resolutie kun je in het spel kiezen uit x32 of x16, dit staat voor het aantal bits. Waarschijnlijk stond de resolutie voorheen altijd op x32, maar is deze om bepaalde redenen op x16 komen te staan. Ga naar ‘Options’ > ‘Display setup’ > ‘Advanced’ en kies bij ‘Resolution’ een resolutie met 32 bits. Heb je bijvoorbeeld nu 1024x768x16, dan kies je 1024x768x32.

HMMMM bij mij kan ik daar instellen resolutie 1440 x 900 x 32

En dan heb ineens heel scherp beeld. :bier:

• Author

kheb het geoprobeert de resolutie te veranderen en gedaan maar geeft geen verschil...

zoe ik hem anders proberen opnieuw te instaleren dan?

dankje voor de snelle reacties!

ja, ik raad je dan om opnieuw te instaleren, je savegames worden behouden. :)

Greetz,

Black Force