Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873648 hallo , ik heb een paar dagen geleden vcs gekocht voor psp en heb al een saved game gedownload enz... en nu vraag ik me af welke vervoersmiddelen dat er allemaal nieuw zijn in vcs? dus nieuwer dan de vc voor pc wat dat ik al heb nieuw gevonde is die rescue copter en zo een heel klein coptertje en een hoovercraft die nieuwe polite brommers, dat dubbeldekkertje, quad, jetski ben benieuwd ofdat er nog nieuwe dingens zijn greetz flodo
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873652 Ja, er zitten ook nog nieuwe moters en helikopters in. En ook zitten er nieuwe gangsterauto's in, je zult gewoon even de stad moeten checken dan zie je het vanzelf. Succes.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_873655 hihaaaaa,, zit er ook een jetpak in zoals in san andreas? srry kon men nieuwschierigheid niet bedwingen Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door flodo07
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873657 Nee in GTA Vice City Stories zit geen Jetpack, dat is alleen in GTA San Andreas zo.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873814 hmm, jammer maar er zit ook een helikopter met guns in de litle wily Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Big Playahh
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874263 De lijst met alle voertuigen in VCS vind je hier. Daarop staan alle voertuigen, inclusief een aantal nieuwe die hierboven al genoemd zijn zoals de Little Willy, de Jetski, de VCPD Wintergreen etc
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876419 Even een rijtje de,nieuwe voertuigen inV CS: Air Ambulance Armadillo Biplane Jet Ski Little Willie Splitz-6 ATV Streetfighter Domestobot (Alleen in missie'Domo Arigato Domestobot) Cholo Sabre
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876482 hmm, jammer maar er zit ook een helikopter met guns in de litle wily Ja, voor alle duidelijkheid dit is de little willie Klik hier en hier kun je de little willie vinden Klik hierSucces
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren comment_883474 Er is ook nog een nieuwe auto in gekomen en ook gelijk mn lievelings auto in VCS ''de Polaris V8''!!!
hallo ,
ik heb een paar dagen geleden vcs gekocht voor psp en heb al een saved game gedownload enz...
en nu vraag ik me af welke vervoersmiddelen dat er allemaal nieuw zijn in vcs?
dus nieuwer dan de vc voor pc
wat dat ik al heb nieuw gevonde is die rescue copter en zo een heel klein coptertje
en een hoovercraft die nieuwe polite brommers, dat dubbeldekkertje, quad, jetski
ben benieuwd ofdat er nog nieuwe dingens zijn
greetz flodo