Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873677 hey all wat voor movie recorder gebruik je voor het maken van samp filmpjes?? Ik ben een fan van Fraps Alleen 1 min puntje, voor 7 min film kost je wel 4 Gigabite ! post hier jou favo samp recorder Groetjes, Twinsen
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873698 Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_873747 Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat. ik wist niet dat dat kon? Heb je daar een bestand voor? mag ik die van je ? (die converter voor fraps?) alvast bedankt Twinsen Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873764 Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat. ik wist niet dat dat kon? Heb je daar een bestand voor? mag ik die van je ? (die converter voor fraps?) alvast bedankt Twinsen Nee, ik heb hem op cd gekregen. Het niet een speciale fraps- converter hoor. Gewoon een .avi to .wmv Je kan vast wel ergens een trial-versie downloaden.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_873772 ok heb het TY jij weet ook veel latersssss Twinsen Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873830 ok heb het TY jij weet ook veel latersssss Twinsen Ze is niet voor niks Superlid
hey all wat voor movie recorder gebruik je voor het maken van samp filmpjes??
Ik ben een fan van Fraps
Alleen 1 min puntje, voor 7 min film kost je wel 4 Gigabite !
post hier jou favo samp recorder
Groetjes,
Twinsen