Jump to content

[WIP][CONV][NFS ProStreet][SA] 1970 Plymouth Hemi Cuda

Geplaatst:
comment_873694

Hey,

Ik ben weer aan het modelen geslagen, dus ga ik een Hemi Cuda naar GTA SA converten.

Deze zal zeker wel worden gereleased.

Op dit forum zie ik barweinig conversies, dus zal ik (er een paar) doen.

Dit keer wordt de Hemi Cuda de gelukkige.

Weleens een geimporteerd car gezien in Zmodeler?

Nee? Kijk maar eens:

cuda1gh7.jpg

cuda2wm5.jpg

Zoals je ziet, zie je veel onnodige troep, zoals de windtunnels en een heleboel

tuningparts. (Skirts, bumpers, spoilers en dragsters)

Maar dat zijn teveel dus doe ik de normale.

Ook zie je veel wielen.

Denk niet dat er veel verschillende wielen!

Ze zijn allemaal precies de zelfde, alleen zijn er verschillende grootte/dikte!

Ik zal denk ik andere wielen nemen.

Ook de handling zal ik veranderen.

Een goed offroad handling met swingend chassis?

Wat denken jullie daarvan?

Oja, vergeten te zeggen, zoals jullie zien is hij helemaal ongetextureerd.

Dat komt goed, ik heb alle Global en benodigde textures.

Alleen moet ik ze allemaal in Material Editor zetten.

Nog ideeën?

Bewerkt: door GTA_XP

  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_875241

.. en dat vul je dan gewoon in, in carcols.dat! Nice work, komen er eigenlijk ook paintjobs voor beschikbaar? Ik wil eventueel wel helpen met paintjobs maken, als die erbij komen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_875456
.. en dat vul je dan gewoon in, in carcols.dat! Nice work, komen er eigenlijk ook paintjobs voor beschikbaar? Ik wil eventueel wel helpen met paintjobs maken, als die erbij komen..

Daar zal ik nog kijken hoe ik dat moet doen.

Ik zal op het forum van Zmodeler2 vragen waar de paintshop verstopt zitten.

Neeneenee, dat bedoel ik niet!

Ik bedoel HOE ik paintjobs kan importeren uit dat spel!

Het mappen ervan gaat, maar Zmodeler is zo koppig ze niet te laten zien!

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
  • Auteur
comment_877019

Weet je, ik ga geen paintjobs uitbrengen, ze worden toch niet gemaakt ;)

Zoals dat gebeurde in mijn topic Gangwagen voor Grove Dtreets OG's.

Maar goed, de car is bijna af, de schademodels zijn klaar.

Nu moet ik ze goede namen geven en linken.

En dan ingame testen.

Als het goed uitziet ingame, komt de handling aan de beurt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_878056

De car is finished! :dans:

De handling, bugs en colls zijn gefixt!

En heb ook 3D lampen gemaakt, ze doen het ingame ook echt!

Screens:

finalcuda4pn8.png

finalcuda3us7.png

finalcudacy7.png

gallery9iq6.jpg

En schademodels:

gallery4qi7.jpg

gallery3je2.jpg

gallery8qs0.jpg

De handling is zo ingesteld dat je moeilijk naar rechts of links kunt sturen.

Om beter te kunnen sturen gebruik je de handrem.

Ook wordt het moelijk de car in controle houden wanneer je een scherpe bocht neemt.

De car is klaar, dus in de download zetten?

Wil een moderator mijn topic aanpassen? :engel:

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_878230

Dat is zeker wel de geilste conversie die ik hier ooit gezien heb! Misschien kun je de kleine voorlichten, onder de bumper, een kleurloze texture geven, net als de bovenste, want dat blauwe creëert een lelijk contrast met de rest van de kleuren die op de auto zitten.

Keep up the amazing good wurk!

Geplaatst:
comment_878258

Het ziet er goed uit, op (naar mijn mening) een paar puntjes na: De koplampen zouden helemaal de "vehiclelightson" texture moeten krijgen, niet alleen het lichtbolletje erin, want het licht daarvan word natuurlijk door de rest van de binnenkant van het licht gereflecteerd(in het echt).

Daarbij komt, als je naar het plaatje van de echte auto kijkt, zie je dat er om de grill heen een grijze/chrome rand zit, bij jou is dat gewoon body texture. Dat zou je eigenlijk moeten veranderen. Ik vind de voorkant zo eerlijk gezegt een beetje eentonig. Misschien is de grill die je gebruikt hebt een tuning part van NFS, of er was vroeger ook een versie te krijgen met een grill zoals ze hem in NFS hebben gemaakt, toch vind ik het mooier met die grijze/chrome rand(Ik geloof dat het (een beetje) glimmend grijs is).

Misschien dat je de achterwielen nog iets groter kan maken, maar dat kan ofwel aan de echte auto liggen, ofwel aan een beetje anders ingeschat... Naar mijn mening zijn ze iets te klein voor hun breedte(en de breedte lijkt mij goed ten opzichte van de voorwielen, dus....)

Verder ziet hij er zeer goed uit. Keep it up! (by the way: de kleur is perfect de goede tint!, jammer dat SA geen metallic ondersteunt, dan leek het waarschijnlijk exact op Plum Crazy(de kleur van de echte auto op dat ene plaatje, en daarmee ook gelijk een van de populairste kleuren(en naar mijn mening een van de mooiste kleuren) voor 'Cuda's en enkele andere muscles, staat hem echt goed :) )

Grtz Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_878269

Dat heb ik ook al geprobeerd de wielen te vergroten.

Maar helaas staan ze in de grond ingame :(

In Zmodeler staan ze perfect, maar ingame...

En zal ik de overige punten fixen, ik denk dat ik de lampen ga vernietigen

en een standaart SA lichten overheen gooien.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_881797

De conversion is bijna 100% klaar.

Nu alleen een paar kleine dingetjes fixen en ik host m op gta-worldmods.de en gtainside :)

Duurt niet lang meer, ook ben ik gelijktijdig bezig met Shelby GT 500.

Dat zie je in mijn sig ;)

Geplaatst:
comment_883148

Miss kun je er ook een dragster versie van maken,

Wheelybar, rollcage, luchthapper op de motorkap en grotere en bredere achterwielen.

Zou ook cool zijn.

Verder een hele mooie wagen!

Greetz Ferryn

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.