Jump to content
Geplaatst:
comment_5243

Hallo allemaal, ik ben speciaal member geworden van deze leuke forum omdat ik een paar vraagjes hebt omtrent het spel, ik weet namelijk niet hoe ik de laatste 2 opdrachten kan spelen :( Ik heb alle huizen gekocht, alle missies gespeeld, enigte wat ik nog niet gedaan hebt is die pgm motor cicuit afgelegd dat ene vlakbij Malibu , maar dat lijkt me niet zo belangrijk. Kan iemand me misschien helpen? zoals uitleggen waar ik die laatste 2 opdrachten kan spelen?

BVD

Featured Replies

Geplaatst:
comment_5417

Dat kan, je moet gewoon kijken en eruit en weer kijken en eruit gaan, ik zag toen in een keer iemand anders, ik heb vc op playstation dus je hebt best kans dat er op pc 1 iemand komt ;)

Geplaatst:
comment_5586
Xamber,Apr 23 2004, 06:48 PM] Ik heb gewoon gewacht tot er $300 van je geld afging...

En dan eruit...en toen kwam er zo'n biljetje voor de deur

en daar kon ik steeds $4000 (weenie precies) weghalen

oke, ik ga dat ook eens uitproberen. In een walkhtrough stond dat als je hem wilt halen, moet je naar elke vrouw moet kijken en 300 dollar moet opmaken voor elke vrouw!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.