Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873805 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873891 Dat is vrij normaal. Als je bij de eigenschappen van een map 'alleen-lezen' uitvinkt en je klikt op Toepassen/OK, ben je eigenlijk al klaar. Het komt vaker voor dat je, als je nog een keer kijkt, het vinkje er weer staat, maar dit zou geen belemmeringen meer moeten vormen. Als het goed is gedraagt de map zich alsof hij niet op 'alleen-lezen' staat. Mocht het niet werken dan zwerven er op het internet nog een aantal tools rond waarmee je elk kenmerk van alleen-lezen helemaal weg kunt halen, zoals Clear Read Only 1.1.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_873934 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873951 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter Die valt >>hier<< te downloaden.
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877977 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter een nieuwe wereld? zeg het als die af is dan wil ik hem bekijken!
hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen
vriendelijke groeten:sluipschutter