Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873817 Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam! , of niet? http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208 Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Tommy VercettII
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873821 Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam! , of niet? http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208 volgens mij niet hoor het is gwn schaduw
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873823 ik kan het eigelijk niet vinden, kan je het niet precies aanwijzen??
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873824 ik kan het eigelijk niet vinden, kan je het niet precies aanwijzen?? ja want ik zie het ook niet
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873832 Naaa... ik begrijp wat je bedoelt maar je kan wat dat betreft zien wat je weilt in bepaalde dingen hoor.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873842 Ik zie allesinds geen vrouw. Maar dit herinnert me wel aan iets uit GTA Vice City. Om midernacht, kon je nabij de golfclub, als je naar een gebouw keek, een penis zien (in lichten dan wel). Typisch voor R*
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873858 Trouwens op deze screen moet je naar die taxi kijken, lijkt net of er een kind achterop die bank zit (betekend ook weer dat mensen nu ook in taxi's kunnen) (Anders moet je hem ff in de gallerij bekijken, zie je hem beter hier!)
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873861 het zal dan wel gewoon een volwassen persoon zijn denk ik....
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873866 Voor de mensen die niet weten wat er bedoeld wordt: Zit misschien wel wat in, maar kan ook door de lichten en/of de vorm van het gebouw komen. Een kind in die auto van Kai-ShockWave lijkt me erg sterk, aangezien die niet in het spel zullen zitten.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873869 Ik zie allesinds geen vrouw. Maar dit herinnert me wel aan iets uit GTA Vice City. Om midernacht, kon je nabij de golfclub, als je naar een gebouw keek, een penis zien (in lichten dan wel). Typisch voor R* Maar in deze foto zie ik echt geen vrouw. Moeten we naar het linkse of het rechtse gebouw kijken. @ KO zie er nog steeds geen vrouw in. Zou goed kunnen dat er net als in vice city en san andreas via de kamers met licht en zonder licht weer een tekening is gemaakt. Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Gta-killer
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874249 Weet je zeker dat je niet teveel aan vrouwen denkt? Eerst bewijs, dan geloven. Even met paint of zo de vorm van die "vrouw" overtrekken, en hem dan in dit topic plaatsen. Laat de andere jongens van dit forum ook even meegenieten!
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874254 Weet je zeker dat je niet teveel aan vrouwen denkt?Eerst bewijs, dan geloven. Even met paint of zo de vorm van die "vrouw" overtrekken, en hem dan in dit topic plaatsen. Laat de andere jongens van dit forum ook even meegenieten! lol wou dus net zeggen van.. volgens mij heeft ie teveel last van zn hormonen haha
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874854 Ik vond dit topic (ja wacht dan effe link plaats ik zometeen) nog geloofwaardiger maar die is op slot.
Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam!
, of niet? 
http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208
Bewerkt: door Tommy VercettII