Jump to content
Geplaatst:
comment_873817

Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam! :bonk: , of niet? :klap:

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208

Bewerkt: door Tommy VercettII

Featured Replies

Geplaatst:
comment_875220

Er zijn altijd mensen die overal dingen in zien, net zoals dat je hier bijvoorbeeld Jezus in kunt zien als je het echt wilt:

jezusbf8.jpg

Maar waarschijnlijk zal er idd wel iets inzitten van een gebouw waar 's nachts een leuke vorm in te zien is;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_875608
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het vér gezocht alsof je niets beters te doen hebt :duh:

Nee ik was er niet echt naar op zoek ofzo:P

Maar mijn oog viel er echt plotseling op, en Rockstar kennende zou dat dus wel eens echt een vrouwenlichaam kunnen zijn :Y

Geplaatst:
comment_875621

Ik heb even een lijntje om het gebied gezet en er een vrouw van google ingezet om even te laten zien wat hij bedoeld>

vergezochtpr4.jpg

Ikzelf vind het vrij ver gezocht (zoals je kan zien aan de bestandsnaam xD), het is gewoon schaduw volgens mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.