Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874122 weet iemand wat ik nog meer met savegames moet doen dan in map van gta sa user files moet zetten want ik heb v1 sa en v1 savegame aleen hij begint overnieuw en soms wil ie niet?
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren Auteur comment_875513 ja het lukt bedankt maar nu nog twee vragen 1.mijn gta loopt nogal vaak vast wat kan ik daar aan doen 2.ik wil graag een savegame waarbij ik de noobmode ook kan gebruiken dus nietzo bijv als ik een savegame heb en dan weer overnieuw moet maar gewoon dat ik een ssavegame heb en gewooon verder kan met noobmode
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875521 ja het lukt bedankt maar nu nog twee vragen1.mijn gta loopt nogal vaak vast wat kan ik daar aan doen 2.ik wil graag een savegame waarbij ik de noobmode ook kan gebruiken dus nietzo bijv als ik een savegame heb en dan weer overnieuw moet maar gewoon dat ik een ssavegame heb en gewooon verder kan met noobmode 1. Je zou kunnen proberen om je grafische instellingen wat lager te zetten. Wanneer die te hoog staan kan je spel namelijk gaan haperen, en soms zelfs vastlopen. Probeer ook progamma's die op de achtergrond draaien uit te zetten (Zoals MSN). 2. Dan moet je een savegame downloaden waarbij ook de Noobmode is gebruikt. Veel succes!
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren Auteur comment_875899 waar kan ik die save games voor v2 en v1 vinden met noobmode gebruikt?
weet iemand wat ik nog meer met savegames moet doen dan in map van gta sa user files moet zetten want ik heb v1 sa en v1 savegame aleen hij begint overnieuw en soms wil ie niet?