Ik heb een dringend probleem met Windows Movie Maker (de Vista-versie). Ik heb namelijk een film genmaakt voor mijn profielwerkstuk, maar bij het publiceren komt er de foutmelding dat er bronbestanden missen, er niet genoeg ruimte op de locatie is waar je de film wilt opslaan of dat die locatie niet bestaat. Alle drie de die dingen zijn niet het geval (ik heb alle bronbestanden gecontroleerd, nog 109GB vrij, en ja, mijn bureaublad bestaat inderdaad ). Weet iemand hier snel (voor zaterdag) een oplossing voor? Anders zie ik me genoodzaakt de film overnieuw te maken.
Ik heb een dringend probleem met Windows Movie Maker (de Vista-versie). Ik heb namelijk een film genmaakt voor mijn profielwerkstuk, maar bij het publiceren komt er de foutmelding dat er bronbestanden missen, er niet genoeg ruimte op de locatie is waar je de film wilt opslaan of dat die locatie niet bestaat. Alle drie de die dingen zijn niet het geval (ik heb alle bronbestanden gecontroleerd, nog 109GB vrij, en ja, mijn bureaublad bestaat inderdaad
). Weet iemand hier snel (voor zaterdag) een oplossing voor? Anders zie ik me genoodzaakt de film overnieuw te maken.