January 25, 200817 yr welke gaming style moet ik nemen: ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen?
January 25, 200817 yr welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 Edited January 25, 200817 yr by Johannes47
January 25, 200817 yr Author welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 eerste meestal
January 25, 200817 yr Author Ik denk dat je dan het best Uber-pwner kunt kiezen.Van Johannes47 ok bedankt
January 30, 200817 yr Die 'gaming style' maakt eigenlijk niets uit hoor. Ik heb gewoon noob kill3|2. ^^ h4x u53|2 is ook een leuke. xD
welke gaming style moet ik nemen:
ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA)
soms sniper ik met die zelfde thompson
en ik speel altijd deadmatch.
kunnen jullie me helpen?