Jump to content

eiland 4


claud

Recommended Posts

ik zag zonet op youtube een filpje met een 4 de eiland. als je hem zien wilt moet je de link www.youtube.nl gaan, dan doe je gta3 secret island. dan gaat hij er heen maar bij sa is ook zo iets dat heet alcaras of zo. daar heb ik wel wat bij sa gezien (post ik in sA GENERAL) weet iemand trouwens hoe dat ijland daar is?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn 3 eilanden in GTA 3, er is geen 4e eiland. Dat is dan met behulp van een mod erin gezet, of je moet het over Ghosttown hebben. Dat is een stadje waar je met >>>deze<<< mod kunt komen. Succes. ;)

bekijk anders het aangegeven filmpje klik hier kijkse

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

De comments lezen kan altijd handig zijn:

lol i told you before that its a mod so the fastes way to find it is if your seaching for "jems island" at google ^^

Oftewel: Het is een mod, "Jems Island" genaamd.

Link to comment
Delen op andere websites

De comments lezen kan altijd handig zijn:
lol i told you before that its a mod so the fastes way to find it is if your seaching for "jems island" at google ^^

Oftewel: Het is een mod, "Jems Island" genaamd.

kijk naar zijn posts

i told you i'dit nod jused a mod or cheat. it wasn't there bevore i was finishing the game
Link to comment
Delen op andere websites

kijk naar zijn posts
i told you i'dit nod jused a mod or cheat. it wasn't there bevore i was finishing the game

De zin die ASPHALT citeert werd ook door de maker geschreven. Waarom hij in de beschrijving en enkele andere reacties wat anders heeft gezet mag Joost weten, maar het is in ieder geval niet waar. Deze eiland is gewoon een modificatie, die je met de gegeven link van DenkaanHenk kunt vinden en downloaden.

Overigens heeft GTA III twee eilanden: Portland en Staunton Island. Shoreside Vale is geen eiland, maar het vasteland. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

i told you i'dit nod jused a mod or cheat. it wasn't there bevore i was finishing the game

Nogal logisch, hij heeft hem waarschijnlijk geinstalleerd toen hij GTA III uitspeelde. :bonk:

Maar ik vind wel dat je meteen kunt zien dat het een mod is, kijk bijv, naar het slordige mapping.

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

En als je op de radar keek kon je zien dat op die plek normaalgesproken water moest zijn. Dus of je het nou leuk vind of niet, het blijft een mod.

future of ps2. that meens: the ps2 is not moddable like the pc. we just hate mods it's destroying the game. include that the guy jused those mods. skins arent dangerous for the game. a map is just dangerous so its making lots of trouble like its hacking or running stop and the game is trash on the dump!

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

future of ps2. that meens: the ps2 is not moddable like the pc. [..]
Je moet niet alles geloven van wat er gezegd wordt. Dit is duidelijk met de PC-versie gefilmd, en niet vanaf de PS2. Deze modificatie heet "Jems Island", die je met de gegeven link van DenkaanHenk kunt vinden en downloaden.

Lees ook mijn vorige post nog eens door.

Link to comment
Delen op andere websites

future of ps2. that meens: the ps2 is not moddable like the pc. [..]
Je moet niet alles geloven van wat er gezegd wordt. Dit is duidelijk met de PC-versie gefilmd, en niet vanaf de PS2. Deze modificatie heet "Jems Island", die je met de gegeven link van DenkaanHenk kunt vinden en downloaden.

Lees ook mijn vorige post nog eens door.

ik zei trouwens dat in het engels. ik had zin engels te spreken

zet maar een slotje bling. het is vandaag toch misschien een van de laatste dagen dat jullie mij hier zien nauwja alvast dag. :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...