Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874750 Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874758 Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen Meestal bedoelen ze je folders. Aangezien het om een mod van Sa gaat moet je de directory van SA pakken. Standaard is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar als je ergens anders hebt geïnstaleerd moet je die map kiezen. Bewerkt: 25 januari 200817 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875299 Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen Meestal bedoelen ze je folders. Aangezien het om een mod van Sa gaat moet je de directory van SA pakken. Standaard is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar als je ergens anders hebt geïnstaleerd moet je die map kiezen. Je directory is de map waar gta_sa.exe ook staat. Normaal is het de map die Ghostrider al zei, En is het al gelukt? Greetz Ferryn
Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen