Geplaatst: 20 april 200421 jaren comment_5269 ik weet niet meer wat ik moet doen met gta ik heb het uitgespeelt ik heb honderd procent maar ik weet het niet meer het gaat zo vervelen :lol: <_< weet iemand een goede tip :rolleyes: :huh:
Geplaatst: 20 april 200421 jaren comment_5288 Inderdaad, met MTA raak je nooit uitgespeeld! Het werkt een beetje verslavend.. Verder kan je nog alle phone missies doen, gang fights, of opnieuw beginnen zonder 1 keer codes te gebruiken!
Geplaatst: 21 april 200421 jaren comment_5313 Of je kan ook leuke mods downloaden (Je kan hierdoor geen MTA spelen)
Geplaatst: 26 april 200421 jaren Auteur comment_5736 :huh: :ph34r: :lol: ja dat doe ik altijd weer maar dat gaat ook vervelen telkens die domme politie die je maar niet te pakken krijgt dat word ook wel ee saai :o
Geplaatst: 26 april 200421 jaren comment_5754 Ga die monstertruck 4x4 proberen te vinden, zoals in deze topic staat: Misgien is het er wel, misgien niet!(ik denk van niet maar je weet nooit!) http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=276
ik weet niet meer wat ik moet doen met gta ik heb het uitgespeelt ik heb honderd procent maar ik weet het niet meer het gaat zo vervelen
:lol: <_< 
weet iemand een goede tip
:rolleyes:
:huh: