Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876585 Is dit niet alleen om ingame cutsences mee te maken? Of wordt het als je zelf speelt ook zo? Dit is ingame en in cutscenes..want de cutscenes worden ook gewoon met die engine gemaakt De engines van gta 4 berekenen constant de snelheid, omstandigheden, richting enzv om die animaties te maken. Dus als je iemand of iets aanrijdt zal dit er uit zien zoals het er eigenlijk in het echt ook uit zou zien (kwa bewegingen van de personen enzo)
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876631 Hierdoor wordt het spel zeker stuk leuker en realistischer. De engine van 3d gta's was namelijk nogal onrealistisch en verouderd. Heb trouwens een video gevonden over dezelfde engine die in star wars ziet, ziet er zeker goed uit. Moet je maar een oude engine en deze engine moet het hout breken zien. Bewerkt: 27 januari 200817 jaren door Gta-killer
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_877388 Hierdoor wordt het spel zeker stuk leuker en realistischer.De engine van 3d gta's was namelijk nogal onrealistisch en verouderd. Heb trouwens een video gevonden over dezelfde engine die in star wars ziet, ziet er zeker goed uit. Moet je maar een oude engine en deze engine moet het hout breken zien. Ja precies dat hout breken zit weer niet in gta 4. Dat is DMM (Digital Molecular Matter) en die engine is exclusief van Lucas Arts tot september dit jaar, dus dat zal niet in gta 4 kunnen zitten. Euphoria staat daar los van. In Star Wars the force unleashed gebruiken ze 3 engines: Havok (physics) Euphoria (animatie/reacties personen) en DMM (animaties materialen). DMM en Euphoria hebben de informatie die Havok geeft over de personen en objecten in het spel nodig (gewicht, grote, snelheid. richting enzv) om de animaties te maken. Dus nogmaals Euphoria (en DMM) is geen physics engine zoals vaak word gezegd. (en wat ik zelf ook eerst dacht )
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877986 Als ik wat aan het surfen was naar GTA IV stuff kwam ik dit filmpje tegen over de GTA IV physics, je herkent trouwens ook sommige trailer stukken. Wat vindt jij van de Engine? Uitleg; Grand Theft Auto IV maakt grettig gebruik van een geavanceerde physics engine genaamd Euphoria. Aan de hand van een demonstratiefilmpje van deze engine kan je nu al zien wat voor realistische effecten dat gaat opleveren. Bron; Badchix Bewerkt: 28 januari 200817 jaren door Joriz Filmpje zie begin topic
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877988 Dit staat al meerdere keren op het forum en er zijn volgens mij al meerdere keren opslot gegooit.. jammer dat mensen niet eerst kijken en dat admins en mods hele tijd zoveel werk hebben aan dit soort posts.. :duh: EDIT: .. oke bericht heeft joriz samen gevoegt blijkbaar :puh: Bewerkt: 28 januari 200817 jaren door Biocount
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878179 Nieuw artikel op IGN die over Euphoria middleware in GTA IV gaat. In dit artikel wordt de vergelijking gemaakt over de verschillen qua actie en "gevecht" in vergelijking met de vorige GTA's. IGN : Grand Theft Auto IV: A New Breed of Action
Geplaatst: 18 februari 200817 jaren comment_893903 Ik hb nog een filmpje gevonden over het breken van voertuigen/objecten.
Geplaatst: 18 februari 200817 jaren comment_893912 Ik hb nog een filmpje gevonden over het breken van voertuigen/objecten. Dat is echt heel vet
Geplaatst: 18 februari 200817 jaren comment_894005 Zouden de motors in GTA IV ook zo uit elkaar vallen?
Geplaatst: 18 februari 200817 jaren comment_894112 Zouden de motors in GTA IV ook zo uit elkaar vallen? Nee want Euphoria doet niks met de objecten. Endorphin is helemaal gescript, en Euphoria realtime, dus in het spel zal alles er nog realistischer uit zien. Hoe dingen kapot gaan e.d. zorgt waarschijnlijk RAGE voor, dat is een game engine, en kan dus de graphics en physics doen.
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894422 Zouden de motors in GTA IV ook zo uit elkaar vallen? Nee want Euphoria doet niks met de objecten. Endorphin is helemaal gescript, en Euphoria realtime, dus in het spel zal alles er nog realistischer uit zien. Hoe dingen kapot gaan e.d. zorgt waarschijnlijk RAGE voor, dat is een game engine, en kan dus de graphics en physics doen. Je leert iedere dag wat bij hier op het forum
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894425 Zouden de motors in GTA IV ook zo uit elkaar vallen? Nee want Euphoria doet niks met de objecten. Endorphin is helemaal gescript, en Euphoria realtime, dus in het spel zal alles er nog realistischer uit zien. Hoe dingen kapot gaan e.d. zorgt waarschijnlijk RAGE voor, dat is een game engine, en kan dus de graphics en physics doen. Je leert iedere dag wat bij hier op het forum pcies:P k hoop wel dat r nog x gta uitkomt waarby egt alles naar de knoppe kan:p
Vond het op youtube. Mag er wel wezen