Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875546 Ik heb gehoord dat de Special Editon van GTA:IV alleen op 29 april te koop is. Is dat waar of niet? Ik wil heel graag de SE maar ik ben dan ik Zuid-Frankrijk op de 29e dus vraag ik het maar ff.
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875566 Wahaha Je zou beter de SE edition NU kopen, omdat hij na de realease denk ik niet meer gemaakt wordt.
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875585 Wahaha Je zou beter de SE edition NU kopen, omdat hij na de realease denk ik niet meer gemaakt wordt. Nu de special edition bestellen is handig ja, Ik zou het maar snel doen want miss is het dan wel uitverkocht Of het word niet meer gemaakt. Swiggers
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875587 Ik heb gehoord dat de Special Editon van GTA:IV alleen op 29 april te koop is. Is dat waar of niet? Ik wil heel graag de SE maar ik ben dan ik Zuid-Frankrijk op de 29e dus vraag ik het maar ff. anders pre order je hem en laat je het bezorgen bij een betrouwbaar iemand.. dan kan je hem zo spelen als je weer lekker thuis komt?
Ik heb gehoord dat de Special Editon van GTA:IV alleen op 29 april te koop is. Is dat waar of niet?
Ik wil heel graag de SE maar ik ben dan ik Zuid-Frankrijk op de 29e dus vraag ik het maar ff.