Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875569 Hey all, Kan iemand mij helpen? Ik heb een eigen server, Maar het lijkt mij leuk om een missie van San Andreas normaal te krijgen in multiplayer, Zoals De missies van Big Smoke Kan iemand mij helpen met een script of zo of weet iemand hoe dat moet ??? Alvast erg bedankt, Terence
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875591 je kan niet zo missies uit singleplayer in multiplayer zetten Je zal zelfs missies moeten scripten. Maar dat vereist wel wat script-ervaring. Je kan bijvoorbeeld werken met checkpoints, timers, messages, objecten om maar wat te noemen.
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren Auteur comment_875772 je kan niet zo missies uit singleplayer in multiplayer zetten Je zal zelfs missies moeten scripten. Maar dat vereist wel wat script-ervaring. Je kan bijvoorbeeld werken met checkpoints, timers, messages, objecten om maar wat te noemen. Met welk programma kan je dan het beste werken? Om B.V. een missie na te bootsen ? Welke programma's zijn het gemakkelijkst als groentje om te gebruiken ? Naja Alvast bedankt
Geplaatst: 26 januari 200817 jaren comment_875799 Met welk programma kan je dan het beste werken? Gewoon Pawno
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891347 Welke programma's zijn het gemakkelijkst als groentje om te gebruiken ? Het lijkt me handing geen groentje te zijn. scripten is echt -knip- moeilijk (niet dat ik zo goed ben ) >>> Door Azer: Laat ziektes voortaan even weg en scripten is niet bepaald moeilijk als je je ervoor inzet. <<<
Hey all,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een eigen server,
Maar het lijkt mij leuk om een missie van San Andreas normaal te krijgen in multiplayer,
Zoals De missies van Big Smoke
Kan iemand mij helpen met een script of zo of weet iemand hoe dat moet ???
Alvast erg bedankt,
Terence