Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

Uri Geller is een Israëliër die opmerkelijke bijzondere gaves heeft. Zo kan deze man bijvoorbeeld Lepels met zijn gedachtes buigen. Hij kan ook uit een zaadje binnen enkele secondes een plant laten groeien, hij kan kapotte horloges laten tikken, hij kan goud opsporen met zijn gedachtes en nog VEEL meer. Ga nou niet meteen roepen dat het fake is. Er is nog geen enkel bewijs gevonden dat deze man nep is, en er is ook geen argument over zijn gaves. Hijzelf beweerd dat ie ooit toen hij een klein jongetje was in aanraking was gekomen met een Alien. De Alien heeft hem bijzondere, bovenatuurlijke krachten gegeven. Nu zoekt deze man een opvolger op SBS 6. Deze show is Zaterdag vanaf 20.00 te zien, op uiteraard SBS 6.

Info: Wikipedia

Info: Uri geller's site

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

ik geloof hem totaal niet, maar we zullen zien. hij stelt nu een proef voor dat je alle kapotte apparaten (denk aan horloges) moet pakken en een lepel en dan gaat hij thuis aan de andere kant van het beeldscherm iets mee doen.

stel je voor iemand 200 km. hiervandaan aan de andere kant van het beeldscherm gaat mijn klok laten tikken :duh::? dat lukt hem nooit ^_^

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

de proef is niet gelukt, zelfs mislukt!

alle klokken die het bij ons thuis wel deden staan nu stil. daar kunnen we dus ook weer dag dag tegen zeggen :cya:

naja gelukkig hebben we hier nog een countdown teller

Bij mijn moeder is de proef gelukt. Die belde me net toevallig op :$

Link to comment
Delen op andere websites

ik kijk nergens meer van op, bij ons slaan ong. 2x per dag de stoppen door. (de computer overleeft het altijd :dans: )

maar ik denk dat de klok mede gaat lopen door de warmte van de hand.

Gister was hij ook bij Paul en Wittenman. Toen tekende hij precies hetzelfde (echt het werd erop gelegd) als wat Witteman getekend had. Ze legden het op elkaar en het paste precies.

Hij heeft ook de gedachten van Jeroen Pauw gelezen. Ik ben ook vrij sceptisch met zulke dingen maar ik zie geen reden om hem niet te geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kijk nergens meer van op, bij ons slaan ong. 2x per dag de stoppen door. (de computer overleeft het altijd :dans: )

maar ik denk dat de klok mede gaat lopen door de warmte van de hand.

Gister was hij ook bij Paul en Wittenman. Toen tekende hij precies hetzelfde (echt het werd erop gelegd) als wat Witteman getekend had. Ze legden het op elkaar en het paste precies.

Hij heeft ook de gedachten van Jeroen Pauw gelezen. Ik ben ook vrij sceptisch met zulke dingen maar ik zie geen reden om hem niet te geloven.

Ha, dat zei mijn moeder ook al. Ik heb net met spanning zitten kijken maar er gebuerde helemaal niks. We geveb me vader de schuld omdat hij het niet geloofd :puh:. Dat me een warme hand kan wel kloppen ik zal dat een vertellen aan me vader :D.

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik geef toe, wij hebben een klok en hij stond op 10.30 (stil) en toen hij de proef dee stond hij op 9.10 (lopend) hij is daar dus 80 minuten achteruit gegaan, maar wat nog raarder was, hij liep volgens de tijd, hij ging in een keer mee met de tijd hoe laat het was.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat er bij mij gebeurt was, was die test met die lepel: Precies toen hij klaar was bij drie (horlogetest), denderde de lepel van mijn tv af. Toen ik die lepel oppakte was ie gebogen. Uri gaat maar een nieuwe lepel dokken!

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal over de Alien geloof ik ook niet helemaal maar het is niet onmogelijk dat deze man geboren is met bepaalde biologische vaardigheden. Er zijn bepaalde dieren die kunnen voelen dat er grondstoffen als goud en diamanten aanwezig zijn en dat is wat hij ook heeft gedaan voor maatschappijen en is daar steenrijk mee geworden. Verder zou het zo kunnen zijn dat hij of zijn ouders aan radioactieve straling is blootgesteld wat zou verklaren waarom hij Spermacellen heeft gedood enkel door zijn hand erboven te houden. Ik heb echter geen idee hoe hij door iemands TV iets zou kunnen doen, en ik snap ook niet hoe dat "fake" zou kunnen zijn? Heeft ie soms een leger kaboutertjes die stiekem op je TV klimmen om de lepel om te buigen en eraf te gooien en terwijl je daarnaar kijkt repareert zijn groep elfjes snel je horloge? Ik heb geen idee, ik vond de documentaire wel interessant (Die was op de vooravond van dit programma om 22 uur ofzo) maar ik ga het programma zelf niet kijken, want als hij zegt dat ie door een alien is aangeraakt dan zal er dus pas een opvolger zijn als ie die alien opbelt om te vragen of iemand anders hem ook even mag aanraken xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...