Jump to content
Geplaatst:
comment_875999

Net kwam ik op deze site het bericht tegen dat de ''exclusieve'' content van de xbox 360 ook naar de ps3 komt.

Het nieuwsbericht vind ik een beete wazig maar ik denk wel dat het echt waar is, XGN is goede site.

Zelf vind ik dit natuurlijk leuk, zo kunnen alle ps3 bezitters ook van de content genieten.

Wat vind jij er van?

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_876041
Alleen Rockstar kan dit soort dingen bevestigen, het zou wel lullig voor Microsoft zijn. Omdat hun 50 miljoen hebben betaald voor de content, als Sony ook 50 miljoen betaald vind ik het wel eerlijk. :)

Sony heeft rockstar en gta groot gemaakt, en dan pikt microsoft het in door een belachelijk bedrag te betalen?

Net las ik ergens dat er verschillende nieuwsberichten waren waarin stond dat gta 4 exclusief naar de xbox360 zou gaan. Dat was ook niet waar dus het is mogelijk dat dit ook wel waar is.

Geplaatst:
comment_876126

''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.''

Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker.

Bewerkt: door Vice City fan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_876188
''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.''

Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker.

Idd een beetje domme zin.

Je gaat een spel geen half jaar uitstellen omdat het maar niet wil lukken de mogelijkheid om een downloadtable content te instaleren erin te zetten.

Geplaatst:
comment_876304

Het bericht is al verwijderd van de site: Klik hier!

Dus het klopt vast niet..

En ze hebben gezegd dat Microsoft die hele content heeft opgekocht. Wel dom van rockstar, want als ze het voor beide consoles gingen uitgeven, verdiende ze er meer aan. maar microsoft zal wel een goed bod hebben gegeven :duh:

Geplaatst:
comment_876358
Het is altijd Microsoft en nooit Sony.

:ch: !@#$% Microsoft %$#@! :ch:

...sony kreeg altijd EERST gta op hun console :duh: en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft :puh:

Geplaatst:
comment_876359
Het is altijd Microsoft en nooit Sony.

:ch: !@#$% Microsoft %$#@! :ch:

...sony kreeg altijd EERST gta op hun console :duh: en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft :puh:

Eigenwijze gezeik?

Geplaatst:
comment_876447

Jah, sony heeft voor de launch van de ps3 gezegt geen GTA nodig te hebben om succes te boeken met hun nieuwe playstation, maar ik denk dat het zeker zal helpen tot succes!!

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.