Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
omdat de release datum nu bekend is wil ik graag een signature van gtaIV
type: SIG
Stijl: GTA4
Grootte: 500x150
afbeelding : het gta4-logo moet rechtsboven. (verklein hem wel ff)
text : de naam 'forumrunner' en als het kan in bazooka letters
en de release datum moet rechtsonder.
render (optioneel):///
extra (optioneel) : maak hem zo mooi mogelijk.
rand : een blauwgroene rand vn 1px
avatar:
type: avatar
stijl : gtaIV
grootte: de normale avatar grootte
afbeelding : kies er maar één van internet.
text : Forumrunner
render/
extra/
geen rand
Edited by forumrunner