Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876454 heeft iemand die nieuwe aflevering van the simpsons al gezien waaar bart verliefd wordt op de psychologe? ze wilt bart wat ontplooien en haalt een computerspel boven: ''iets wat klinkt als GTA: killercity II'' en het coverke van het dooske is hetzelfde als in de gta serie je weet wel zo in kotjes verdeeld en de naam er midden op er werd ook nog bijgezegd dat het spel voor geen enkele leeftijd geschikt was Bewerkt: 27 januari 200817 jaren door Gangsta-CJ
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876460 heeft ieland die nieuwe aflevering va Ik heb niet de hele aflevering, maar wel het stukje waar de verwijzing is.
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876557 Ja, ik heb gisterenavond ook gezien. Bij The simpsons videogame zit ook scene over GTA met kat en muis
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877886 Toevallig keek ik ook net En ik zei het meteen tegen mijn vriend, die naast mij zat. Volledig met helikopter in de linkerbovenhoek
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878281 zo erg vindt ik het niet op gta lijken alleen de cover is hetzelfde maar het spel zelf is totaal anders.
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878285 zo erg vindt ik het niet op gta lijken alleen de cover is hetzelfde maar het spel zelf is totaal anders. En het heet Death Kill City II: Death Kill Stories, wat erg veel lijkt op GTA: Liberty/ Vice City Stories, verder ram je er nutteloos op los in dat spel en blaas je dingen op, verschilt niet heel veel van GTA dus.
heeft iemand die nieuwe aflevering van the simpsons al gezien waaar bart verliefd wordt op de psychologe?
ze wilt bart wat ontplooien en haalt een computerspel boven: ''iets wat klinkt als GTA: killercity II''
en het coverke van het dooske is hetzelfde als in de gta serie je weet wel zo in kotjes verdeeld en de naam er midden op
er werd ook nog bijgezegd dat het spel voor geen enkele leeftijd geschikt was
Bewerkt: door Gangsta-CJ