Jump to content
Geplaatst:
comment_876570

Ik was laatst bij de Top1Toys om GTA IV te preorderen (voor de zekerheid, en om te kijken wat hij daar zou gaan kosten). Toen ik de blonde verkoopster vroeg hoeveel GTA IV voor de PS3 zou gaan kosten, zij ze me dat op dit moment het totale spel €700,- zou kosten. Omdat je binnen GTA upgrades vrij zou kunnen spelen, die je normaal voor niks kreeg, maar nu zou moeten kopen van Rockstar. Je zou dan op die 700 euro uitkomen, als je al die upgrades zou kopen.

Lijkt me een erg sterk verhaal, aangezien ik nooit van "ugrades" binnen GTA gehoord heb, maar ik vraag me toch af of er misschien ergens iets van waar is. Aangezien ze dat niet staat te verzinnen, lijkt me. (Kan natuurlijk ook verwarring zijn met een ander spel)

Wat weten jullie hiervan? Kunnen jullie het misschien helder maken?

Bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_876833
Verkopers weten waarschijnlijk nog minder dan wij fans, dus dat lijkt me voor zich spreken dat ze maar wat lult. Ze bedoelt waarschijnlijk de Special Edition van GTA IV + een PS3 (de €500,- editie met 80??GB) + 2e controller + de eventuele totale "downloadable content" die ooit uit gaat komen. Dan zal je misschien wel ongeveer in de buurt zitten van die €700,-.

Zou inderdaad zeer goed kunnen :Y

Geplaatst:
comment_876919
Verkopers weten waarschijnlijk nog minder dan wij fans, dus dat lijkt me voor zich spreken dat ze maar wat lult. Ze bedoelt waarschijnlijk de Special Edition van GTA IV + een PS3 (de 500,- editie met 80??GB) + 2e controller + de eventuele totale "downloadable content" die ooit uit gaat komen. Dan zal je misschien wel ongeveer in de buurt zitten van die 700,-.

Zit je nog niet aan 700 euro:

ps 40gb (er is geen andere versie) €399

2 controllers (1 is er al bij de 40gb versie) €50

GTA IV special edition €100

eventuele dosnloadbare content €50 (is al veel te veel)

= €600

Het kan natuurlijk wel als je 4 controllers koopt, dan kom je uit op 700 euro

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_877010
Verkopers weten waarschijnlijk nog minder dan wij fans, dus dat lijkt me voor zich spreken dat ze maar wat lult. Ze bedoelt waarschijnlijk de Special Edition van GTA IV + een PS3 (de €500,- editie met 80??GB) + 2e controller + de eventuele totale "downloadable content" die ooit uit gaat komen. Dan zal je misschien wel ongeveer in de buurt zitten van die €700,-.

= €600

De 60gb is her en der nog wel te vinden hoor, maar ze worden alleen niet meer gemaakt. Dus dan is dit de rekensom:

ps3 60gb €499

= 700

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_877488

= €600

Ja het kan gewoon niet op 700 euro uitkomen. En downloadbare content koop je online op de console zelf, niet los in de winkel. En het komt niet voor de ps3 dus dan kan je het ook niet er alvast voor pre-orderen.

Het hele verhaal van die verkoopster klopt gewoon niet..ik vraag me af waar ze die onzin vandaan haalt.

Bewerkt: door b4rtsimps0n

Geplaatst:
comment_877999

mensen,kinders....dat wordt op een houtje bijten zeg!700 euro is dat mens krank in d'r kop?steekt ze 630 in d'r eigen zak!Nee ik koop um dan liever bij de mediamarkt etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.