Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876671 Weet iemand waar die Berley's RC Van dingen vbeel rond rijden kan er geen 1 vinden Bewerkt: 27 januari 200817 jaren door GTAinfo
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876674 Klik. Zoals je ziet is er geen vindplaats. Wel kan je hem spawnen met een trainer. Volgens mij kan je er ook niet in. (Kan iemand dit bevestigen?) De RC Van bestaat niet. De RC Cam wel. Meer info van voertuigen? Klikje Bewerkt: 27 januari 200817 jaren door visser23
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876694 De RC vans bestaan wel. Je komt ze soms tegen in SF. Ze hebben geen speciale naam. Het enigste speciale is de opdruk aan de zijkant. Het is volgens mij alleen maar een Pony met een opdruk.
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877652 k heb er wel eens eentje gezienj en dan bedoel ik niet bij een van de Zero missies
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878135 Klik.Zoals je ziet is er geen vindplaats. Wel kan je hem spawnen met een trainer. Volgens mij kan je er ook niet in. (Kan iemand dit bevestigen?) De RC Van bestaat niet. De RC Cam wel. Meer info van voertuigen? Klikje Ik weet niet of dit normaal is maar op wikigta staat bij de RC Cam een plaatje van iets dat veel wegheeft van een bloempot. Ben ik blind of ziet de RC Cam er zo vaag uit?
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878158 Je bent echt niet blind, de RC Cam ziet er echt zo uit. Het is sowieso een leip voertuig omdat het door andere voertuigen en peds heen kan. Je kan zowel Berkley's RC Van als de RC Cam kun je spawnen met deze trainer. Je hoeft geen ID's te weten ofzo, dus die flauwekul is ook voorbij.
Weet iemand waar die Berley's RC Van dingen vbeel rond rijden kan er geen 1 vinden
Bewerkt: door GTAinfo