Geplaatst: 21 januari 200520 jaren comment_84576 ik heb al een half jaar last van een foputmeding van windows media speler, als ik een liedje, of een filmpje wil afspelen. dan komt er na een minuut, een bericht (pop-up) verschijnen dat er een fout is opgetreden in wmp, en dat het moet worden afgesloten ik heb het al bij google gezocht, maar niks hielp... aub help me! alvast bedankt eh p'z
Geplaatst: 21 januari 200520 jaren comment_84578 Misschien helpt het als je windows media player even opnieuw installeert, of download WMP10
Geplaatst: 21 januari 200520 jaren Auteur comment_84611 nee helpt ook niet:(allang geprobeert, maar wel bedankt
Geplaatst: 21 januari 200520 jaren comment_84837 je kan ook een andere media player gaan gebruiken, van internet afhalen
ik heb al een half jaar last van een foputmeding van windows media speler, als ik een liedje, of een filmpje wil afspelen.
dan komt er na een minuut, een bericht (pop-up) verschijnen dat er een fout is opgetreden in wmp, en dat het moet worden afgesloten
ik heb het al bij google gezocht, maar niks hielp...
aub help me!
alvast bedankt eh
p'z