Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876942 Hoe maak ik spawn wapens in een amunition store. Heb al lang gezocht naar zoiets maar geen resultaten weet iemand mischien hoe ik dit kan scripten in mijn gamemode ??
Geplaatst: 27 januari 200817 jaren comment_876994 Hoe maak ik spawn wapens in een amunition store. Heb al lang gezocht naar zoiets maar geen resultaten weet iemand mischien hoe ik dit kan scripten in mijn gamemode ?? wapen-pickups bedoel je? AddStaticPickup(id, type, x, y, z);
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren Auteur comment_877445 Nee ik bedoel een soort rode checkpoint is dan in de ammuniton store en als je er staat dan krijg je een bericht zoals typ (/wepbuy wapennaam) zoiets en dan als je het koopt dan blijven ze je spawn wapens als je elke keer inlogt dan heb je spawn wapens zou graag willen weten hoe?
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877794 Dat wat jij zegt zit in een script met meer dan 20000 lines, en dat zit overal in verwerkt.
Hoe maak ik spawn wapens in een amunition store. Heb al lang gezocht naar zoiets maar geen resultaten weet iemand mischien hoe ik dit kan scripten in mijn gamemode
??