Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_876948

Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_876954
Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten.

dat je in je garage een deur hebt voor in je huis te gaan

Geplaatst:
comment_876955

dat je in je garage een deur hebt voor in je huis te gaan

Geplaatst:
comment_876956

Ja dat zou wel veel leuker zijn idd. Dat je hem zelf naar een pay n spray of een andere garage moet brengen waar ze hem repareren.

Misschien dat de wit/grijs/zwarte rook wel kan verdwijnen zodat hij niet snel zal ontploffen maar iig wel dat de deuken erin blijven.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_877008
Ik denk van wel. Sommige savehouses hebben een garage, sommige een oprit er sommige hebben een stoep waar je je auto kunt parkeren en afsluiten.

ja opritten, carports, etc. zou ook leuk zijn. ik hoop in ieder geval dat een garage niet de enige optie is om een bepaalde auto in het spel te laten. bijvoorbeeld, als je je auto op een parkeerplaats zet, dat hij er dan later ook nog staat, en niet verdwijnt zoals in voorgaande GTA's.

Geplaatst:
comment_877015

Ik hoop dat je hem zoals al een paar hebben gezegt hem gewoon op slot kan doen en hij dan ook echt blijft staan :7 want je kunt geloof ik ook je eigen auto kopen want je kunt ook naar een autodealer site gaan op de computer stond op het feiten topic :Y en een garage zou kunnen maar dat hij dan weer gelijk word gemaakt zou soms handig zijn maar een beetje erg onrealistisch :N

Geplaatst:
comment_877533
zou je hem miscchien ook zelf kunnen repareren dat zou wel geinig zijn

zat ik inderdaad ookal aan tedenken!.

of dat je bijvoorbeeld per onderdeel betaald.

stel je raam is kapot en je bumper hangt er half bij en er zit een deuk in je deur

en je hebt niet genoeg geld of je wilt geld over houden

dat je dan bijvoorbeeld alleen het raam laat maken :D

Geplaatst:
comment_877769
zou je hem miscchien ook zelf kunnen repareren dat zou wel geinig zijn

zat ik inderdaad ookal aan tedenken!.

of dat je bijvoorbeeld per onderdeel betaald.

stel je raam is kapot en je bumper hangt er half bij en er zit een deuk in je deur

en je hebt niet genoeg geld of je wilt geld over houden

dat je dan bijvoorbeeld alleen het raam laat maken :D

of je steelt gewoon een nieuwe auto natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.