January 21, 200521 yr ik heb mta vice city. :rolleyes: maar wat is die pass en nick nu? :blink: kun je het is bespreken aub?
January 21, 200521 yr Hij bedoeld wachtwoord en gebruikersnaam. :rolleyes: Deze heb je nodig om in te loggen op een server die beveiligd is met een wachtwoord. Bijvoorbeeld een clan,
January 21, 200521 yr Voor de meeste servers heb je geen pass nodig! voer je nickname in, de correcte IP, connect en spelen maar
January 21, 200521 yr Author ik krijg een error als ik op server van gtagames.nl wil. er komt op Disconneted: Connection refused: Incompatible version ik hebmta versie 0.4 moet ik 0.4.1 hebben of zo?
January 21, 200521 yr ik krijg een error als ik op server van gtagames.nl wil.er komt op Disconneted: Connection refused: Incompatible version ik hebmta versie 0.4 moet ik 0.4.1 hebben of zo? Nogmaals. Je moet de nieuwste versie van MTA hebben wil je het kunnen spelen. Dat is dus zoals je al wist nog effe 0.4.1 (nieuwe MTA komt snel, 2 weken ofzo) Hier kan je MTA 0.4.1 downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=191
January 27, 200521 yr Je KAMERAAD? Whahahaahahahahaha! zeg aub alleen iets al je iets nuttigs te melden hebt wat voor problemen heeft die?
ik heb mta vice city. :rolleyes:
maar wat is die pass en nick nu? :blink:
kun je het is bespreken aub?