Geplaatst: 21 januari 200520 jaren comment_84596 eej, Jullie hebben een 100mbit server en zijn ook 1 van de grootste van nederland. blijkbaar maken cheaters daar gebruik van! Ik klaag een beetje over de hoeveelheid cheaters die jullie server zowel andere servers ingaan. vandaag russian cheat als de neter (heb geen bewijs)! en word vervolgens door ons gevotekickt! hij kom terug en we zeggen dat hij kappen moet met cheaten! Geen admin aanwezig, dus niemand kon hem bannen :o Vervolgens gaat hij gewoon door en verziekt hij het hele gevecht <_< Dit komt wel vaker voor, dat er cheaters komen op jullie server Jullie kunnen er niks aan doen als je er niet was. maar wou het toch even melden groeten
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_134379 ( :( Hee ik was op jullie server woensdag 4 mei 21.15 en er waren een heleboel cheaters en toen werd ik zomaar geband. unban me plz.. Bewerkt: 14 juli 200618 jaren door SilverDust
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_134469 he ik was op jullie server woensdag 4 mei 21.15 en er waren een heleboel cheaters en toen werd ik zomar geband unban me plz Als je zo gaat beginnen, kan je het zowiezo al vergeten ...
Geplaatst: 6 mei 200520 jaren comment_135050 wat bedoel je daarmee er was toen geen enkele admin en ik werd gebanned ik denk dat door een cheater is gebeurd
Geplaatst: 6 mei 200520 jaren Auteur comment_135073 wat bedoel je daarmee er was toen geen enkele admin en ik werd gebanned ik denk dat door een cheater is gebeurd Misschien was er wel een Admin aanwezig, maar liet hij zich niet zien. Cheat je zelf ook dan? Anders is dat de rede dat je geband bent!
Geplaatst: 6 mei 200520 jaren comment_135384 nee ik cheat niet en er stond geen reden bij er stond you have been banned from this server meer niet vond ik vaag
Geplaatst: 10 mei 200520 jaren comment_137507 ik heb een gruwelijke hekel aan cheaters, ook mensen als je op hun schiet dat ze hem op pauze zetten :angry:
eej,
Jullie hebben een 100mbit server en zijn ook 1 van de grootste van nederland.
blijkbaar maken cheaters daar gebruik van!
Ik klaag een beetje over de hoeveelheid cheaters die jullie server zowel andere servers ingaan.
vandaag russian cheat als de neter (heb geen bewijs)!
en word vervolgens door ons gevotekickt!
hij kom terug en we zeggen dat hij kappen moet met cheaten!
Geen admin aanwezig, dus niemand kon hem bannen :o
Vervolgens gaat hij gewoon door en verziekt hij het hele gevecht <_<
Dit komt wel vaker voor, dat er cheaters komen op jullie server
Jullie kunnen er niks aan doen als je er niet was.
maar wou het toch even melden
groeten