Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ik zoek een PC. Als het kan een samengestelde. Mijn budget is 700 of 800 euro. Kan iemand mij ene maken van 700 euro, en ene van 800 ? Het snelste van het snelste voor die prijs. Kan je misschien ook meteen kijken voor een 19" (widescreen perhaps) beeldscherm, erbij tellen.

Danku.

Featured Replies

Ik zoek een PC. Als het kan een samengestelde. Mijn budget is 700 of 800 euro. Kan iemand mij ene maken van 700 euro, en ene van 800 ? Het snelste van het snelste voor die prijs. Kan je misschien ook meteen kijken voor een 19" (widescreen perhaps) beeldscherm, erbij tellen.

Danku.

Zal eerst even mijn huiswerk maken :) Over 1 uurtje kan je hier 2 pc configuratie's verwachten. Moeten er verder nog andere onderdelen bij? Muis, toetsenbord, OS (Besturingssysteem), assemblage?

EDIT:

Pc is 1 euro over je budget heen ;)

pc_700.jpg

Er zit hier geen scherm, assemblage en OS bij.

Edited by xgaming

die spec van xgaming is nice

en als je budget van 600-700 euro hebt, meteen 700 euro doen, als je het doet doe het dan meteen goed zodat je de komende jaren vooruit kan, hopelijk dan.

als je een nieuwe monitor wil kan je al snel 200 euro van je budget afhalen en blijft er nog maar 500 euro over..

Dus ik zou eerst nieuwe pc halen en laterna een nieuwe monitor. ( denk dat je ergens nog wel een koelkastje hebt staan :puh: )