Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877602 Zoals de titel al zegd zoek ik een progamma wat de kwaliteit van muziek vermindert, zodat het minder bytes kost om hem op mijn mobiel te plaatsen. Iemand een waar ik dit progamma kan vinden (downloaden)? Alvast bedankt
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878638 Probeer eens MediaCoder. Die is best wel snel, en ook makkelijk te snappen. Gewoon downloaded, instaleren, uitvoeren, bestand importeren (Programma gaat automatisch naar muziekinstellingen, en aan de rechterkant kun je de kwaliteit veranderen. Daarna kun je gaan converteren. (F5 is dat)
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren Auteur comment_878927 Probeer eens MediaCoder. Die is best wel snel, en ook makkelijk te snappen. Gewoon downloaded, instaleren, uitvoeren, bestand importeren (Programma gaat automatisch naar muziekinstellingen, en aan de rechterkant kun je de kwaliteit veranderen. Daarna kun je gaan converteren. (F5 is dat) Gelukt!! Bedankt voor de moeite
Zoals de titel al zegd zoek ik een progamma wat de kwaliteit van muziek vermindert, zodat het minder bytes kost om hem op mijn mobiel te plaatsen.
Iemand een waar ik dit progamma kan vinden (downloaden)?
Alvast bedankt