Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877897 De titel zegt het eigenlijk al. hier het invullijstje voor de playstation3: [b][size=3]Playstation3[/size][/b] [b]Op de voet[/b] start: select: Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker stick: rechterstick: L3(knopje linkerstick): R3(knopje rechterstick): (volgende knoppen zijn schouder knoppen) L1: L2: R1: R2: driehoek: vierkant: cirkel: kruisje: Tilt functie: [b]In de auto of motor/fiets of boot (verschilt niet al te veel toch?)[/b] start: select: Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker stick: rechterstick: L3(knopje linkerstick): R3(knopje rechterstick): (volgende knoppen zijn schouder knoppen) L1: L2: R1: R2: driehoek: vierkant: cirkel: kruisje: Tilt functie: [b]In een helikopter[/b] start: select: Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker stick: rechterstick: L3(knopje linkerstick): R3(knopje rechterstick): (volgende knoppen zijn schouder knoppen) L1: L2: R1: R2: driehoek: vierkant: cirkel: kruisje: Tilt functie: invullijstje voor de xbox360: [b][size=3]xbox360[/size][/b] [b]Op de voet[/b] start: Back: (directional buttons) Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker thumpstick: rechterthumpstick: knopje linkerthumpstick: knopje rechterthumpstick: (volgende knoppen zijn schouder knoppen) LB (left bumper): RB (rigth bumper): LT(left trigger): RT (rigth trigger): A: B: X: Y: [b]In de auto of motor/fiets of boot (verschilt niet al te veel toch?)[/b] start: Back: (directional buttons) Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker thumpstick: rechterthumpstick: knopje linkerthumpstick: knopje rechterthumpstick: (volgende knoppen zijn schouder knoppen) LB (left bumper): RB (rigth bumper): LT(left trigger): RT (rigth trigger): A: B: X: Y: [b]In een helikopter[/b] start: Back: (directional buttons) Links pijltje: rechts pijtje: onder pijltje: boven pijltje: linker thumpstick: rechterthumpstick: knopje linkerthumpstick: knopje rechterthumpstick: (volgende knoppen zijn schouder knoppen) LB (left bumper): RB (rigth bumper): LT(left trigger): RT (rigth trigger): A: B: X: Y: Bewerkt: 29 januari 200817 jaren door IV trailer
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878596 voor mij mag het juist hetzelfde zijn als de vorige gta' s maar dan is de beweegfunktie er nog van de ps3 die zou ik gebruiken om mee rond te kijken of te vechten ( kopstoot geven ) kopstoot geven lijkt me vet
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898561 Lopen: Naar Voren:Rechterknop naar voren Naar Achter:Rechterknop naar Achter Naar Links: Rechterknop naar Links Naar rechts: rechterknop naar Rechts Slaan: Y Rijden:Rechterknop naar voren Remmen:Rechterknop naar Achter Naar Links: Rechterknop naar Links Naar rechts: rechterknop naar Rechts Auto: Helikopter: Naar Voren:Rechterknop naar voren Naar Achter:Rechterknop naar Achter Naar Links: Rechterknop naar Links Naar rechts: rechterknop naar Rechts Wapen: Volgende Wapen:Linkerknop naar Rechts Vorige Wapen:Linkerknop Naar Links Schieten:RT 1 Shot per Keer:LT Mijn gegevens voor de Xbox 360
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898972 Xbox 360 Te voet Select: Camerastand selecteren Start: Menu/mobieltje ? LT: Automatisch richten LB: praten tegen mensen RT: Schieten RB: Telefoon opnemen Left stick: links/recht bewegen Click: Inbreken in Auto Right Stick: Vooruit/achteruit lopen Click: Rennen Pijltjes toetsen Omhoog: Radio op telefoon luisteren Omlaag: kiezen uit zenders Links: Wapen kiezen Rechts: Wapen kiezen Y: instappen in voertuig B: Iemand opzij duwen A: Activate knop X: Springen Voertuig: select: Camera stand wijzigen start: Pauze/menu/map LT: Remmen RB: kijk rechts RT: Gas geven RB: kijk links RB+RB Achteruit kijken Left stick: sturen Click: Claxon Right stick: richten met drive by Click:Activeer drive by Pijltjes toetsen Omhoog: Radio zappen Omlaag: Radio zappen Links: Gebruik navigatie systeem/schakel uit Rechts: gebruik Y: Uitstappen B: Handrem A: Gebruik politie database X: Schiet met drive by Een aantal acties die al bekend zijn.. heb ik niet ingevoerd... maar dit is een beetje hoe ik het wil hebben ;P
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_899821 Gewoon de controls van san andreas toendertijd op de ps2. Die mogen ze van mij gewoon overzetten op GTA IV voor de PS3 ook mee eens, was super besturing!
De titel zegt het eigenlijk al.
hier het invullijstje voor de playstation3:
invullijstje voor de xbox360:
Bewerkt: door IV trailer