January 28, 200817 yr Hallo khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft PLS HELP! Edited January 28, 200817 yr by surigangsta
January 28, 200817 yr Hier zit ik ook mee Vroeger lukte deze boel me aardig en dan na men GTA-loze periode.. Niks meer Dus als iemand weet wat het probleem is, antwoordt dan ook voor mij. Tom
January 28, 200817 yr Ik zou even het ID nummer van je Polygonen nakijken, te vinden ergens bij editable poly, als je een polygon selecteert.
January 29, 200817 yr Map channel staat op 1 bij material editor en ook bij editable poly en nog steeds blijft het zo. Nog redenen waarom dit zich zou kunnen voordoen ? Tom
January 29, 200817 yr Author uh maar wazuup wat helpt da t dan bij mn textures goed te krijge ingame?
February 1, 200817 yr Heb je na het UVW mappen wel opnieuw Editeble Poly gedaan? Heb je zoals Wazuup zij de ID nummers van alle polygons op "1" staan?
February 1, 200817 yr Dus eigenlijk eerst UVW gebruiken en dan pas material editor en draaien en vlak voor exporten terug op editable poly zetten ? Tom
Hallo
khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie
valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft
PLS HELP!
Edited by surigangsta