Geplaatst: 29 maart 200520 jaren comment_115317 damn kan iemand mij helpen ik heb fotoshop en imageready in het nederlands. weet iemand hoe ja met imageready een bewegende tekste moet maken.. kan iemand dat even uitlegen want ik kan niet zo goed engels dus vraag ik het even he :unsure: Bewerkt: 30 maart 200520 jaren door bjorn12
Geplaatst: 30 maart 200520 jaren comment_115321 damn kan iemand mij helpen ik heb fotoshop en imageready in het engels.weet iemand hoe ja met imageready een bewegende tekste moet maken.. kan iemand dat even uitlegen want ik kan niet zo goed engels dus vraag ik het even he :unsure: nu kan ik alleen nog met imageready regen en knipperende tekst maken windows->animatie nu kan je animatie dingen maken. vragen,stel ze hieronder maar edit bij mij werken alle snel toetsen niet meer in adobe photoshop Cs ctrl+c zoals dat soort sneltoetsen Bewerkt: 30 maart 200520 jaren door vinewood
damn kan iemand mij helpen ik heb fotoshop en imageready in het nederlands.
weet iemand hoe ja met imageready een bewegende tekste moet maken..
kan iemand dat even uitlegen want ik kan niet zo goed engels dus vraag ik het even he :unsure:
Bewerkt: door bjorn12