Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133479 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden? Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman
Geplaatst: 3 mei 200520 jaren comment_133566 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden?Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman Google -> Photoshop Brushes
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_134439 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden?Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman misschien heb je hier iets aan :unsure:
Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden?
Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken.
En op pixel2life.com kon ik niet vinden.
Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc.
Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken.
Alvast bedankt.
Badman