Geplaatst: 18 mei 200520 jaren comment_141679 ik heb de nederlandse versie van photoshop cs,is er ook een manier om die engels te maken?,zou voor mij veel handiger zijn .
Geplaatst: 18 mei 200520 jaren comment_141774 ik heb de nederlandse versie van photoshop cs,is er ook een manier om die engels te maken?,zou voor mij veel handiger zijn . De enige oplossing is een engelse versie te kopen! of de andere manier. ik had hetzelfde probleem!
Geplaatst: 18 mei 200520 jaren Auteur comment_141792 ik heb de nederlandse versie van photoshop cs,is er ook een manier om die engels te maken?,zou voor mij veel handiger zijn . De enige oplossing is een engelse versie te kopen! of de andere manier. ik had hetzelfde probleem! awwww dat doet mij pijn is er ook geen patch ofzo?
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142566 ik heb de nederlandse versie van photoshop cs,is er ook een manier om die engels te maken?,zou voor mij veel handiger zijn . De enige oplossing is een engelse versie te kopen! of de andere manier. ik had hetzelfde probleem! awwww dat doet mij pijn is er ook geen patch ofzo? Een patch om je trial te verlengen lijkt mij een cr*ck en dat mag nie das Warez.. Ik heb het gewoon full gedownload.. mag alleen geen links etc geven sorry..
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren Auteur comment_142642 ik heb de nederlandse versie van photoshop cs,is er ook een manier om die engels te maken?,zou voor mij veel handiger zijn . De enige oplossing is een engelse versie te kopen! of de andere manier. ik had hetzelfde probleem! awwww dat doet mij pijn is er ook geen patch ofzo? Een patch om je trial te verlengen lijkt mij een cr*ck en dat mag nie das Warez.. Ik heb het gewoon full gedownload.. mag alleen geen links etc geven sorry.. dat is een gewone patch hoor dat bedoel ik. ik bedoelde een patch voor de taal,en als je het nog niet weet,meestal worden patches offcieel uitgebracht
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_143289 is er nietiets te downloaden dat alles engels wordt :unsure: :blink: :huh:
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_143341 is er nietiets te downloaden dat alles engels wordt :unsure: :blink: :huh: je kunt op google kijken maar is dat dan zo irritant, engels??? :huh:
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_143344 maar is dat dan zo irritant, engels??? :huh: Voor photoshop is het erg handig. de meeste tutorials zijn in het engels, je hoeft alleen de stappen te volgen en klaar! Nederlandse versie is een heel verschil, ik weet het, heb de versie in een hoesje zitten!
Geplaatst: 24 mei 200520 jaren comment_144834 is er nietiets te downloaden dat alles engels wordt :unsure: :blink: :huh: je kunt op google kijken maar is dat dan zo irritant, engels??? :huh: nee hoor ik heb de engelse maar iemand vroeg hoe je aan de engelse kon komen duzz