Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148301 Ik heb een probleem als ik een plaatje wil plakken, normaal is hij kleur maar als ik hem plak is hij helemaal grijd met zwart... Hoe krijg ik weer een kleurenplaatje
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148305 Als je een nieuw document opent moet je RGB color aanvinken. Dan je plaatje plakken en hij is gewoon in kleur. Je kunt het ook doen bij Image -> Mode.
Geplaatst: 2 juni 200519 jaren comment_148607 Ik neem aan dat dit je sig is die je hebt gemaakt? Hij is in ieder geval niet transparant. :unsure:
Geplaatst: 3 juni 200519 jaren Auteur comment_148942 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw
Geplaatst: 3 juni 200519 jaren comment_148955 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw Je moet hem opslaan als GIF of PNG.
Geplaatst: 3 juni 200519 jaren comment_148956 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw Je moet hem opslaan als GIF of PNG. PNG geeft het wat meer opties dus ik zou als .PNG opslaan ( zoals Dropshadow die werkt ).
Ik heb een probleem als ik een plaatje wil plakken, normaal is hij kleur maar als ik hem plak is hij helemaal grijd met zwart...
Hoe krijg ik weer een kleurenplaatje