Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149903 hoe kan je iets in je handtekening en avatar laten vervagen en terug springen zoals wauzie heeft ? en wat zijn renders ? :unsure: Bewerkt: 5 juni 200519 jaren door Only_Gino
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149910 hoe kan je iets in je handtekening en avatar laten vervagen en terug springen zoals wauzie heeft ?en wat zijn renders ? :unsure: Ja dat van dat vervagen wil k ook wel eens weten :blink:
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149911 Renders zijn de plaatjes in je sig, en om het te laten vervagen heb je Imageready nodig, die zit bij photoshop. Voor mooie renders moet je naar Gamerenders
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149928 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image)
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149975 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image) hy bedoelt zoiets srry wauzie
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_150002 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image) hy bedoelt zoiets srry wauzie Zoals je eerder hebt kunnen lezen in dit topic: 1) In PhotoShop (PS) maak je een plaatje of gebruik deze: 2) Zip hem naar IR dat doe je door CTRL + M te drukken of op deze knop: 3) Ga naar: Window en zet de volgende dingen aan: animation layers layers options/style Als ze nog niet aan stonden 4) Nu zet je je Fill Opacity op 0% van je tekst layer 5) Maak een New Frame aan dat doe je zo: 6) Zet daar de Fill Opacity op 100% 7) Klik op: Tweens Animation Frames. Je krijgt nu dit: 9) Ik zet hem altijd op 20 maar je kan hem ook op andere zetten.. Nu ben je klaar. Druk op de Play-Knop om te kijken of 'ie goed geworden is..
hoe kan je iets in je handtekening en avatar laten vervagen en terug springen zoals wauzie heeft ?
en wat zijn renders ? :unsure:
Bewerkt: door Only_Gino