Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_84872 ik reed laatst is in het bos in het donker en toen stond ik stil in zo'n police Jeep. opeens komt er een heel gaar uitziend gastje naar muh toe en probeerd me uit de auto te trekken wat op een of andere rede niet lukt. is dit een car jacker of iemand anders want k heb anders nooit zo iemand gezien(car jackers)
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren Auteur comment_85811 ik probeer die jackers altijd neer te knallen, alleen al als k ze zie
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_85812 mijn auto stelen ze zo vaak ik had een game met heel weinig geld had ik een auto getuned komt zo'n gast m'n auto stelen :rolleyes: :angry: ik ben nog steeds kwaad op hem ik zou hem opsporen en op ze gezicht stampen [-Spider-]
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren Auteur comment_85817 :lol: erg lastig om dat gastje nog te vinden miss. heeft hij de auto al omgespoten, zou wel vet zijn als dat kan, wordt je gejacked. achtervolg je um en zie je die gast die auto zo de Pay n' spray binnen rijden
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_86001 Ik heb dus 1x zo een gastje gevolgd en hij stopte gwn bij een huis en zette mijn auto daar neer ik heb hem daar eerst inde vik gezet en daarna me auto gwn weer terug gepakt
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren Auteur comment_86040 haha die zal geen auto's meer jatten in zijn volgende leven denk ik zo
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_86208 :lol: erg lastig om dat gastje nog te vinden miss. heeft hij de auto al omgespoten, zou wel vet zijn als dat kan, wordt je gejacked. achtervolg je um en zie je die gast die auto zo de Pay n' spray binnen rijden en wat dacht je van dat als die dan uit de pay'n spray komt hem opwachten en dan ALSNOG op zijn gezicht stampen ? hehe [-Spider-]
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98173 jah dat zou ik ook gedaan hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98423 jah dat zou ik ook gedaan hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wrom ga je ineens zo'n heel oud topic verstoren hij had lkkr rustig kunnen rusten op blz 69 van het general topic maarja EDIT By BrokenTable: en jij kick het topic nog een keer door onnodig te reageren. Laat dat dan ook. Bewerkt: 21 februari 200520 jaren door BrokenTable
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98519 Ik ben nog nooi een car jacker tegengekomen in SA :o Waar zijn die waar lopen die rond ? als iemand het weet mag je me ook een berichtje sturen anders verstoren we deze leuke topic Bewerkt: 21 februari 200520 jaren door Biohazard1990yakuza
ik reed laatst is in het bos in het donker en toen stond ik stil in zo'n police Jeep.
opeens komt er een heel gaar uitziend gastje naar muh toe en probeerd me uit de auto te trekken wat op een of andere rede niet lukt.
is dit een car jacker of iemand anders want k heb anders nooit zo iemand gezien(car jackers)