Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199345 Hier ben ik weer, weer met zo'n stomme vraag, maar goed... Ik ben bezig met een tut voor een sig, en dan moet ik voor de kleur iets doen met de Hue/Saturatiom. Maar deze is bij mij grijs, zodat je hem niet aan kan klikken: Hoe kan ik 'm dan aan krijgen? Tnx, Gunslinger.
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199387 Dat komt omdat je op een text layer staat, maak eerst een nieuwe layer aan (ctrl+shift+N) en probeer het dan opnieuw
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren Auteur comment_199414 Dat komt omdat je op een text layer staat, maak eerst een nieuwe layer aan (ctrl+shift+N) en probeer het dan opnieuw Nee, helaas, ook nu kan ik het nog niet aanklikken
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren comment_199472 Je staat ook bij Image, aangezien je nog geen Hue/Saturation layer hebt kan dat ook niet, probeer het eens op deze manier: Layer > New Adjustment Layer > Hue Saturation. Of Ctrl+Shift+U
Hier ben ik weer, weer met zo'n stomme vraag, maar goed...
Ik ben bezig met een tut voor een sig, en dan moet ik voor de kleur iets doen met de
Hue/Saturatiom. Maar deze is bij mij grijs, zodat je hem niet aan kan klikken:
Hoe kan ik 'm dan aan krijgen?
Tnx, Gunslinger.