September 22, 200520 yr Ik heb een heel raar probleem met Photoshop 7.0 Als ik wil brushen met bijv. rood krijg ik inplaats van rood grijs. Nu zal je zeggen dan druk je toch gewoon op CTRL+U, Maar dat doet het ook al niet. Wie wil me helpen. Greetz, Kortman_8 Edited September 22, 200520 yr by kortman_8
September 22, 200520 yr Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit (fout?zeg het)
September 22, 200520 yr Author Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit(fout?zeg het) Bendankt voor je hulp. Maar er verandert niks.
September 22, 200520 yr Waar je kleuren selecteert staan 2 vakjes..die achteraan moet je dubbelklikken en dan moet je wit maken..ik denk dat het daar zit(fout?zeg het) Bendankt voor je hulp. Maar er verandert niks. Ga een naar New en zet color mode op RGB waarschijnlijk staat die van jou op grayscale.
September 22, 200520 yr Author Thanx .Levi. dat was het probleem. [.Levi.: Geen probleem maat!] Edited September 22, 200520 yr by .Levi.
Ik heb een heel raar probleem met Photoshop 7.0
Als ik wil brushen met bijv. rood krijg ik inplaats van rood grijs.
Nu zal je zeggen dan druk je toch gewoon op CTRL+U, Maar dat doet het ook al niet.
Wie wil me helpen.
Greetz,
Kortman_8
Edited by kortman_8