Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228561 Hy... Wie weet hoe deze brush heet van deze sig? Je had gewoon naar de des betreffende persoon kunnen PBen Bjorn In dit geval dus naar 'S.E.V.A.N.'. S.E.V.A.N. Bewerkt: 22 september 200519 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 22 september 200519 jaren Auteur comment_228566 Hy... Wie weet hoe deze brush heet van deze sig? Je had gewoon naar de des betreffende persoon kunnen PBen Bjorn In dit geval dus naar 'S.E.V.A.N.'. S.E.V.A.N. Maar hij heeft hem niet gemaakt !
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228569 Hy... Wie weet hoe deze brush heet van deze sig? Je had gewoon naar de des betreffende persoon kunnen PBen Bjorn In dit geval dus naar 'S.E.V.A.N.'. S.E.V.A.N. Maar hij heeft hem niet gemaakt ! Dus dan kan je aan hem vragen wie hem heeft gemaakt en dan kan je weer aan de maker vragen welke brushes hij heeft gebruikt :'D. En volgens mij is het moeilijk om zo te zeggen: 'Ow, dat zijn die en die brushes'. Aangezien er 1000en brushes bestaan . Het kan ook nog zo zijn dat het veel verschillende over elkaar zijn . Bewerkt: 22 september 200519 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228571 Maar hij heeft hem niet gemaakt ! Dan vraag je aan S.E.V.A.N. wie wel deze Signature heeft gemaakt. En dan stuur je naar die persoon een PB. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen. Een beetje logisch nadenken kan geen kwaad. Edit: Jorge F was me net iets te snel af.
Geplaatst: 22 september 200519 jaren Auteur comment_228578 Oke ik heb hem al gekregen van hem... toch bedankt
Hy...
Wie weet hoe deze brush heet
van deze sig?